Fredag baby

 
Tycker min jäkla förkylning ska gå över typ nu! Fasiken så less jag är på att va sjuk konstant. Måste ner till hälsokost och ficka nått bra mot mitt dåliga immunförsvar!
 
Idag skulle jag ev åkt ut till kära vackra Vivesta där föräldrarna köpt sig en sommarstuga men kände att jag inte ville riska att bli värre i förkylningen än den redan är så stanna hemma.
 
S ringer och messar så mycket det går och dom verkar ha det bra, me like! :) Men fansiken börjar ju sakna han massor redan.. Framförallt tomt i sängen när man ska sova. Men men är ju min tur att va borta sen i slutat av september. :)
 
Ikväll blir det RÄKFROSSA med fina Ida. Min utbytare mot S haha ne men så glad att jag har en sån fin vän. Ni vet en sån där som finns i alla lägen. Hörs varje dag men behöver absolut inte ses varje dag utan en bra, lättsam vänskap där man kan prata om allt och man har alltid nära till skratt. :) Bästa är ju att vi bor så nära så springer ofta spontant mellan varandra bara för lite uppdate. ;)
 
Tycker verkligen om alla mina vänner minst lika mycket! :) Apropå det nästa vecka har en annan stjärna sem, Sandra. Så äntligen ska vi försöka få till en date. Love! :)
 
 
Kram





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?