Lycklig!

Mycket som hänt på senaste halv året. Negativa saker och positiva saker. De bästa är att jag är mår så sjukt bra i mitt förhållande just nu. :) Tråkiga är väl att jag känner mig så sjukt sviken av många vänner. Sånna man trodde man hade men som vände mig ryggen totalt. Svårt att förstå hur man som vända som på en hand och tok förändras. Känner mig utanför, bort glömd och lurad av många.. Och värsta i helt oförstående varför.. Folk jag verkligen litat på.. Men antar att de kanske inte va riktiga vänner då. Men har en bunt helt underbara vänner med som finns där i alla lägen precis som en vän ska, massa kärlek till er! <3

Jag är glad ändå för jag orkar inte lägga energi länge på sånt som inte är värt de!

Ser nu fram emot en massa kul som händer framöver! ;)



Sandra

Du har förändrats på mer än ett sätt och allt till det positiva! Du är stark vännen och med dina äkta vänner vid din sida klarar du allt!

Vänner nu och föralltid <3<3



URL: http://scarlsson.wordpress.com


Fanny

Underbara du Sandra!! <3 love you!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?