Fredag Baby!

FREDAG!!!

Har inte jobbat idag. Var ju sjukt hängig och helt slut i kroppen, jätte konstig känsla.
Efter vilat hela em/kvällen och fått bra med sömn i natt och tagit de lugnt idag börjar jag känna mig piggare. Vete fan vad de var det där. Varit konstig hela veckan, trött, frusen och mosig. Ajaa.. nu känner jag mig piggare iaf. Är glad att de va nå konstig svacka och gick fort över.

Legat som sagt och degat/kurerat mig i soffan hela dagen och kollat in farliga ebay. Sjukt billigt och smidigt. Man får verkligen passa sig, lätt att sväva iväg. Som sagt farligt de där då de lätt kan spåra om man inte har kontroll Finns ju hur mycket som helst och som sagt billigt!

Ikväll blir det en lugn och skön fredag, lika bra så man blir riktigt pigg! Blir självklart häng med Maria. Mat, onyttigheter, film och massa bra prat! Blivit en tradition de där men vårt fredgas häng. Varför inte mysa ihop. Varierar från gång till gång vilka vi är och hur många. Killar som tjejer. mys!! Sen ska även Maria färga min ut växt, det tackar vi för! ;) <3

Å du Maria, du blir inte av med mig så lätt ska du veta! Behöver inte vara orolig underbara vän! <3 :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?