Svacka..


Idag vill jag bara försvinna.. skrika och säga hur mycket du gjort mig illa!

Kan inte förstå hur man kan göra som du gjort mot mig... hur kan man gå bakom ryggen så, hur kan man lura nån så och än nu ljuger du konstant.. inte en gnutta respekt verka man vara värd.. hur kan man ens ha ett hjärta lr gnutta medkänsla i sin kropp när man gör som du gjort.. Skam i kroppen verkar inte heller finnas för hur du sårat en annan männsika.. du skiter totalt i hur du fått mig må..

lite repekt är de ena jag önskat jag fått...

Vem är du, för den jag kände är inte du..

Ingen har fått mig att må så dåligt och fått mig att känna mig så värdelös..



Hoppas detta bara är en svacka, kände mig ju så stark!
Lr är det verkligeheten som kommer ifatt mig.. :(



Sandra

Det kommer och går vännen, försvinner inte på en gång.. Ge det tid så kommer det bli bättre. Finns här om du behöver prata!! <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?