today my life begins


Så var det äntligen dax för ett inlägg.. Sitter just nu i MITT vardagsrum i MIN soffa.. gött! Ja för nu har jag flyttat och de hela hände i lördags. Riktigt skönt att nu är det gjort och jag kan börja leva mitt liv igen. Men..! självklart är det konstigt och jobbigt med. Helt plötsligt är jag själv.. gahh helt ensam! Men det här är bra och det ska gå bra. Jag vet även att jag kommer hitta min Mr.Right en vacker dag, en som inte sårar mig och en som är menat för mig. Låter som en klyscha men ja jag tror fasiken på den där Mr.Right finns för alla och nu var det inte det jag hade så de var antagligen meningen för tror det finns nån ämnad för alla. :) Jag tror på kääärlek! haha! ;)

Måset säga ett stort TACK till de underbara som ställt upp och hjälpt mig med allt detta. <3 Guld värt och Maria du är en pingla!

Har fått lite nytt hemma vilket är skönt. Flyttat tillbaka till min lägenhet som jag bodde i innan som jag hyrt ut i andra hand sen jag flytta. Lite nya möbler och målning och golvbyten så känns det gött att va här. Har ju alltid trivts i denna lägenhet så. :) Har fler planer för denna lägenheten, blir grymt! :)

Annars har det varit en stressiga och intensiva dagar blandat med ryggont men nu har allt äntligen lugnat ner sig och jag njuter. :)

Ne nu lägger jag ner detta tråkiga inlägg men nu vet ni läget.



Sängen kallar då klockan ringer tok för tidigt imorgon så god natt. :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?