=*%&?!!

Dålig bloggning då appen inte funkar på min tel och mycket bloggning sker där igenom.
 
Men oj vilken helg som var!
 
Börjar fredagen med Bandit boat med Johanna (som jag saknat den bruden), Jenny och Frida. Kryssen höll på till lördag em/kväll. Var en riktigt bra kryss med grymma band. Super nöjd!
 
 
Kom hem till vår inflyttningsfest och oj vilken sån det blev. Fullproppat med folk, musik och bästa av allt Ida kom och överraska och tog med sig Krippa, suprise! Snacka om att jag blev glad! Vilka vänner! :D
 
 

 
Apropå vänner.. var försikt med vem du litar på för det är just det jag lärt mig i livet, dom man trodde var ens vänner är tydligen inte det. Men allt var tydligen ett spel och falskt annars kan jag inte först varför man gör som man gör.. men men. Dom som tror sig vara det är tyvärr inte alltid det. Fick höra något kul nydligen. I en stuation fick jag höra en ursäkt till varför några bara slutat just vara min vän (enligt dom). Jo att jag och min kille bråka ofta och inte orka med det. ROLIGA i det är att absolut det va mycket skit förr och relationen var dålig. MEN man stack när vi hitta tillbaka till varandra och vart tillsammans igen och jag var GLAD och VI var lyckliga och VI hade INGA bråk längre. Och precis så är det fortfarande, lever numera i ett sunt förhållande och älskar min kille. Varava en berätta själv att den av rädd att jag skulle bry mig mindre om jag skaffa kille igen och jag intyga att så inte var fallt sen drog man själv.. ööhh dubbelmoral?! Dels tycket jag iofs att vänner är till för att finnas när man mår dåligt men ännu mer att glädjas när ens liv är bra. Verkar vara lätt att skylla på hur saker var förr och inte se att saker och situationer ändras. Kul att folk vissa måste skylla på falska saker istället för att vara glad för varandra. Som sagt hade det varit vänner hade man inte betett sig som man gjort och hade man brytt sig hade man stått upp och försökt lösa det, vet ju vart jag finns. Inte skyllt på saker som inte stämmer!
 
Var glad för varandra, ta hand om dina vänner och inse vilka som är värda att lägga energi på!
 
Så nu har jag fått spytt, behövs ibland!
Ska tillägga att jag vet ju inte hundra om det är så men detta har jag fått berättat för mig, man får gärna rätta mig om jag har fel. :)
 
 
SKIT SAMMA! Det var just detta jag inte skulle göra, lägga energi!
Borta!


Sandra

Exakt honey! Lägg inte energi på folk som inte är värd din energi och tid. Fokusera på dem som verkligen finns där för dig <3

Svar: <3
Live your life!



URL: http://scarlsson.wordpress.com


Johanna

Har saknat dig med gumman!!<3 såå kul att träffa dig igen!! PUUUSS!!

Svar: <3
Live your life!



URL: http://www.joojjjjoo.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?