Suger..

..på att blogga i vanlig ordning. Sorry.
 
Har iaf haft en grym helg! Fredagen tog jag och babe de lugnt. Gick ut och åt och sen bio på det. Kanon fredag som fortsatte med film mys i soffan. :)
 
Lördagen blev de lite fest här med ett skönt gäng. Mycket trevligt och lättsamt. :) Fulla och glada begav vi oss til c&d som va fullt ös. Bra och lyckad kväll. :)
 
Vi vaknar upp och är inte ett dugg bakis och äter sen frukost i soffan och där hänger vi resten av dagen/kvällen. Precis som en söndag får vara.
 
Fasiken vad vi trivs bra i vår lägenhet. Inget spec med den så egentligen men känns som hemma. :) Nån som missat att jag mår bra, love life! :)
 
Idag drog Sandra med mig på sina mördar pass. Jag iaf i en otränad Fannys ögon. Men dom är bra, grymt bra! Hon får mig motiverad och att inte ge upp. Tack Sandra för du ställer upp, guld värt! Haha och träningsvärk jaha den kommer komma och inte så lite heller. Skönt. ;)
 
När jag kom hem hade S gjort en grymt god fisksoppa. Den kommer ätas fler gånger kan jag lova! :)
 
Nu soffhäng innan sängen.
 
Kram och natti. <3
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?