söndags ångest!

Hej!
 
Söndagen är här, for fort! Fan att helgen ska gå så snabbt jämt.
Har iaf haft en bra helg. =)
 
I fredags så gick vi över till Kickis och Matte en sväng och fick se fina Elvin. Så söt! Sen gick vi hit och några grabbar kom över med. Vart lite häng och sen va vi i säng runt halv ett. Duktig som jag är så var jag uppe sju och tvätta lördags morgon. Hann med mycket i lördags som tvätta, sola, sväng på stan, mat på OT med Marcus och Sanny och sen satte vi oss här och Linn kom med. MYS! Bra kväll ute men atten så mycket folk det var. För mycket tycker jag. Men bar har helgen verkligen varit. Idag har vi mest tagit det lugt. Men Sannys mamma och bror var förbi och sen hunnit fixa lite på uteplatsen med. :)
 
Juste nytt hår är i med, SKÖNT! Tack vare snälla Ida som hjälpte mig. Var andra gången hon gjorde och hjälp vad nöjd jag blev och stor skillnad mot första gången. Inte för jag var missnöjd men fösta gången är ju alltid lite svårare. Tack igen Ida, du är guld värd!
 
 
Nu taggar vi för en ny vecka. Bla blir det träning, vi ska bjuda familjen på middag och hårfix oxh mys med Ida! :)
 
 
haha snyggt!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?