Godmorgon

Jäklar vad stolt jag är! Seg som atten när jag kom hem igår. Men promenaden var bokad och blev en lång sådan. 9.5 km, bra Fanny! :) Sov skapligt gott i soffan sen efter maten. Haha

Idag blir det jobb, stänger. Sen ska Sandra få sig en makeover! Sjukt kul. :) Vi ska färga om hennes hår och sätta i förlängning. Tror och vet att hon kommer bli sjukt snygg. Jag menar en skönhet klär i allt. :) Kommer nog bli en hel del träningsprat då Sandra är grym på träning och kost. Hon ska hjälpa mig lite där att komma igång och lägga upp det bra. Inte alla som kan få sig en personlig pt. ;)

Flyttdatumet är näst intill bestämt nu och blir nog helgen 12-14 okt. Som jag längtar!! :) All flytthjälp som kan fås är mer än välkommet. ;)

Nu måste jag hoppa i kläderna och ta cykeln mot jobbet.

Ha en trevlig dag! :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?