Ny vecka!

Ny vecka nya möjligheter! Japp så är det faktiskt. :) Tillbaka på jobbet, ta tag i träningen och sluta med ett av mina beroenden, coca cola! Haha hur ska det gå?! Varit beroende av det i många år och alla som känner mig vet min last. Nu är det dax att lägga ner den onyttiga skiten, iaf på veckodagarna! Åå det som är så gott. Haha Ska fixa det oavsett. :)

Vilka i-landsproblem! ;)



Sandra

Det kommer gå bra vännen! Bara du bestämmer dig för det så blir det bra.. Hör av dig om du vill ha en träningskompis och PT. Jag hjälper dig gärna :)

Svar: Ja jag ska klara det! :) Att jag behöver hjärtat, blir en smygstart på det denna vecka då mycket kvälls saker sen jäklar. Massa tid för prat om det på onsdag babe! <3
Live your life!



URL: http://scarlsson.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?