White

Igår börja jag dagen med att i panik springa ner på stan med Cicci för att hitta en klänning till kvällen. Lättare sagt än gjort att hitta en vit klänning nu. Hitta en tillslut men som behövdes sy om lite. För bi solariumet för lite färg för att cukla fort hem och plocka fram symaskinen. När jag sytt upp den vart det en helt annan klänning och får lov att känna mig nöjd med resultatet. :)
 
Ida, jag coh Cicci träffades hemma hos mig för lite vin innan det bar av till C&D och White party! :) Riktigt bra uppstyrt av värdinnorna. Fördrink, snacks, lekar och annat kul. :) Jag vann bästa kläder, wohoo! För allt jag gjort för att hitta något. Beställt kläder som inte kom, panik fixa nytt, och sytt om. :) Vann en dildo haha ;) Vart myket bakom kameran under kvällen men bara kul att fått äran. Men shit vad svårfotat det av, så mörkt där nere i källaren. Men det fick bli vad det blev. :)
 
När kvällen va slut, iaf vår fest, så kom det massa annat folk ut på krogen. hade ärligt inte så kul alls. Så gick hem innan stängning.
 
Vaknat upp idag och mår bra, skönt att slippa bakfylla. :) Tänkte greja lite hemma idag tills S kommer hem från skåne. :)
 

Så här såg jag ut igår. :)
 






 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?