Helgen som var!

 
Finns det något skönare än att starta helgen med en lugn fredag?! Ja så fick det bli och klagar inte! :D Lugnt och skönt hemma och sova inte allt för sent.
 
Lördagen måste jag ge mig till en start klapp på axeln som ställde klockan åtta för att komma upp och få mer av dagen. Sanny drog tidigt och jobba så vart vakna själv. Skön frukost i lugn och ro och sen stöd av hela hemmet. Bra där! Bra i tid ner på stan och hitta akut klänning till kvällen.
Såklart kom inte den jag skulle haft i tid så fick fixa ny. Hitta en som funka och hann tom en extra sväng på stan och titta lite. Med klänning och systemet klart så tänkte jag cykla hem.. där vände mitt flyt! Ja Fanny har tappat nyckeln och hittar den inte någonstans. Hungrig börja jag bli och irriterad. Så fick lämna cykeln tillslut på stan och traska hem. Inte långt alls såklart men irriterad på att jag tappat nyckeln. Sanny kom hem strax efter och vart stress och klänga ihop lite fika för gäster till Sanny som fyllt, mys! :)
 
 
Det drog iväg i tid och annat vart knas med en som skulle hämta kläder av mig så STRESS fixa sig sen inför festen! Håret ville inte och ja det gick sådär och alltid när man inte har tid med fel haha. Väl klar så kom Ida och humöret var på topp igen! Mot festen!! Idas vin var glömt, hämta! haha Väl tillbaka vart vi utelåsta då dörren gått igen och stod och frös ett tag innan vi väl kom in. Ja mycket gick knas denna lördag men som tur var hade vi en grym kväll sen för fina Krippa som fyllt 25 och bjöd på fest med god mat och trevligt folk! :D
 
En dag kan verkligen gå i vågor, böra bra, dåligt sen och sluta grymt! ;D
 
Tack Krippa för en trevlig kväll! ♥
 
 
Söndag.... ja den ska vi inte prata om.. jäklar vad bakis! haha
Inte många knopp och soffmys dagen lång.
 
Ja allt som allt så var det en bra helg, tack för det! :)
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?