Full rulle!

Hej!

Full rulle just nu med fullspäckade dagar! Lite så det är den här tiden antar jag. :) 

Efter en heldag där vi hade stängt på jobbet och hade studiedag fot jag hem för ett annat jobb. En tjej som ville få lite längre hår nu inför jul och nyår. Efter det träning. Motivationen va sådär men Sanny peppa mig och som alltid känns det så bra när man väl är där. :) Rygg, biceps och mage fick sig en bra genomkörare. Benpasset sen i måndags hänge i men det allt går även om varje steg kändes haha den var inte dålig träningsvärk jag hade kan jag lova! :) 



Idag är det äntligen bättre men känns gör det än. Förkylningen hänger i den med (kan inte hålla mig från gymet) och även Sanny (kors i taket) går och snörvlar här hemma. Antar även att det är dessa tider med. Sagt det förr och säger det igen, ge oss kyla så det dör ut! 

Idag är det massa fix efter jobbet. Imorgon vankas nämligen personalfest i julens tema. Jag och en kollega som styr så blir lite att greja med. Hinner heller inte hem imorgon mellan jobb och fest så lite stressigt är det. Får fixa mig på jobbet! Men fasiken vad kul det ska bli och hoppas alla uppskattar allt vi styrt med. :D

Nu kickar vi igång torsdag! ;) 

(Efter jag var klar igår på gymet)

/Fanny






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?