Alla hjärtans dag!

♥-dag idag!
 
Chefen smöra och ställde dit alla hjärtans dag godis. Tack sa jag och unna mig lite gott. Lite väl mycket men en idag får man! ;)
 
Jag och Sanny har varit ute och ätit nu på kvällen. Mysigt då vi inte ofta gör sånt. Kanske inte inte det mest romantiska stället men gott var det. FET minus för det tog sjukt lång tid att få in maten. Många var irriterade kan jag säga. Men som sagt i det hela är jag nöjd!  :)
 
Finns ingen jag haft så starka känslor för som min älskling.
Han är mitt allt och det är han jag vill leva med för resen av mitt liv. Älskar dig!
 
Många tycker att det är en överskattad dag och man ska väl alltid visa uppskattning och behövs ingen speciell dag för det. Men samtidigt tappar man lätt det i vardagen så detta blir ju istället en dag att bli påmind om att faktiskt visa dom man tycker om lite extra kärlek! :) ♥
 
Har inte många RIKTIGT nära vänner då jag inte längre vågar släppa in så många på mitt liv efter blivit bränd av folk för många gånger som man trodde var mina vänner.
Har haft det tufft till och från i livet och riktiga vänner ja de dom som finns där i alla lägen, 
GLADA som TUFFA tider.
 Tack ni som finns där och har alltid ställt upp i alla väder i mitt liv ni är guld värda!
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?