Lördag!

 
Går åt rätt håll med halsflussen, jippy! Tror att ca 2 dagar efter man börjat med penicillin är man smittfri så det är skönt med att jag är det nu med. Febern har gått ner och känner mig piggare. Halsen är inte på topp än (såklart), tar ju ett tag men kan äta iaf och det är grymt. :D
 
Men eftersom jag inte är helt frisk än så blir det såklart en lugn helg för mig. Rätt skönt måste jag säga. Här ska det kureras, blir frisk och kry för på måndag SKA jag till jobbet!
Så är nån sugen på att komma över och ha lite film kväll med en sjukis som INTE smittar så är man välkommen.
Börjar bli tråkigt det här nämligen. ;) För så är min lördag som de senaste dagarna i soffan. Men kan inte hjälpas.
 
Solen är ute idag och hur skönt är inte det. Visst får man lite extra längtan till våren. Helt ärligt skulle jag kunna ge vad som för att få just vår nu, längtar helt sjukt! Dels för en pw i vårsolen är underbar och man kan börja vara ute mer på ett annat sätt. :)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?