mitt i veckan!

Idag har jag fått sluta tidigt vilket känns jätte skönt. Så blir ta tag i lite sysslor hemma.
Tänkte vara duktig att tvätta undan lite, städa och pyssla lite. Är ju sån husfru så fixar ju oftast med allt sånt hemma. ;) Iofs tar Sanny största smällen på bilen så det är väl inte mer än rättvist. :) 
 
Ikväll ska jag ta mig till gymmet igen. SJUKT SKÖNT! Längtar efter att få svettas lite.
Vill åt känslan efteråt som är bara en stor njutning. Finns det något bättre?! :)
 
Tumblr_mgfp4boxpn1s2217oo1_500_large
 
Snart är helgen redan här med, fasiken vad fort de går. Men skönt för det får gärna gå fort nu så vi får lite vår! :) Sanny ska ev iväg i helgen så är lite sugen på att hitta på något kul. Får lura på den. Min tanke var ju först att ta en lugn helg till för att verkligen bygga upp mitt försvar igen osv.. tror det är bra för mig. Men ja det suger ju lite i nerverna efter något annat. ;)
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?