Söndag

 
Vart inte så mycket party igår. Var inte på humör och kände mig allmänt låg över saker som får mig att må dåligt (å nej det har inget med mitt förhållande att göra) just nu. Vi drack lite vin sen vart det sängen igår. Skönt att inte gå ut.
 
Man ska inte låta folk trycka ner en lr får en att må dåligt men ibland är det svårt och som sagt just nu mår jag inte tipp topp pga vissa saker som får mig att bli väldigt ledsen har väl egentligen gjort ett tag. Tror man inte riktigt förstår ibland hur man kan påverka andra. Jag antar att jag har svårt att bara stänga av och sluta bry mig annars skulle jag inte bli så ledsen över hur vissa får mig att må.. utan bara skitit i det.
 
Vissa saker i mitt liv älskar jag och vissa saker känns mindre bra.. men så är det.
Jag är männsklig och man har sina upp och ner perioder i livet.
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?