Söndag

Helgen är över och ångesten börjar smyga sig på. För denna kommande vecka vet jag inte om jag ser fram emot. Fullt upp!
 
Iaf helgen har varit bra. Fredagen träna vi och sen tog vi det lugnt hemma. Kors i taket men kvart över tio la vi oss. haha Inte ifta det händer. ;) Sanny skulle vissligen upp och jobba lördag men ändå. Jag gick upp skapligt i lördags sen och till tolv va hemmet städat och allt var tvättat. ;) När S kom hem gav vi oss ut och fota i det vackra landskapet som var i lördags. Kallt var bara förnamnet men kul var det. :)
 
 
Igår kväll åt jag, Ida och Angelica lite tillsammans. Mys! :) Sen kom Ida, Krippa och Lina med. Underbart skönt och kul med en tjejkväll! =) Senare på kvällen dök grabbarna upp. ;) C&D sög måste jag säga, lite folk och ja haft roligare ute. Men så är det alltid, roligast hemma. :)
 
 
Idag har vi haft en riktig slappar dag och myst i sängen hela dagen. Skönt! :)
 
 


Sis

Fina vinterbilder!! Nu har jag äntligen köpt en ny kamera så nu får du lära mig lite!

Svar: Absolut, roligt! =)
Live your life!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?