Tungt!

Idag var det en tung dag. Trött som atten när jag vakna men väl på jobbet var det ok. Segstartat men den kom iaf igång som sagt. Dagen gick rätt fort och hemma vid fem däcka jag på soffan. Vakna till och all energi i kroppen var borta. Trött och frusen. Hinka i mig lite te för att släpa mig till gymet. Känner mig rätt nöjd att jag tog mig dit trotts att den "gamla" Fanny hade hittat tusen ursäkter en dag som denna för att slippa.
 
Väl där och på bandet var jag glad att jag tog mig dit för oftast är det så att väl på plats så släpper de mesta. Körde lite mage idag och kanske det inte var mitt bästa pass, MEN jag tog mig dit och jag fick lite träning. Lite är bättre än inget! ;D
 
Imorgon är det äntligen fredag och veckan har ärligt gått riktigt fort! :) Helg, du är välkommen!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?