Söndag

Helgen går mot sitt slut och som vanligt går den alldeles för fort.

Fredags vart lugn. Ett glas vin på hamnmagasinet med Sanny och Gustaf. Sen gick jag och Sanny hem och kolla film. Rätt skön fredag :)

I lördags va tanken att vi skulle hänga på vallarna i solen och spela klubb men börja mulna på när vi kom dit så åkte hem igen. Typiskt nog sprack det upp rätt fort. På kvällen vart det fest. Helt ok var det. Väl ute sög det. Var typ nykter när jag kom ut och inget sug efter att dricka mer heller. Så jag och Tess drog från krogen vid ett. Har man inte kul kan man lika gärna gå hem, och kul kan det inte vara jämt. :) Fick dessutom nått på foten som gjorde jäkligt ont och vart inte mer sugen efter det. Haha

Idag har jag verkligen tagit det toklugnt. Mest legat i soffan. Kan vara skönt det ibland. Känner mig även lite småhängig så är lika bra. Måste vara pigg nu då jag absolut inte vill vara hemma från jobbet nu (lr aldrig för vem vill det), vill inte missa träning och imorgon ska jag ju på Vårruset i Norrköping. Ne sova bort skiten snart och vakna som ny människa! :D






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?