Bra dag!


Riktigt bra dag! :) 

Hunnit med en massa idag vilket känns riktigt skönt. Sånna dagar behövs! 

Har även hunnit med en lunch med Sandra. Sen sprang jag på Ida och blev en tur med henne på stan och sen efter det sola jag och Tess. Hunnit med att träffa tre av mina pinglor idag!, inte dåligt det alls :D 

(Jag idag. Konstigt det känns än med kort hår.)

Väl hemma sydde jag nya kuddar till stolarna på balkongen. Dom innan var så slitna men nu är det nytt fräscht tyg på dom igen. 

Hoppa fest ikväll och valde soffa och film istället. Skönt! Laddar istället för imorgon kväll! ;) 

Tapaskväll med några goa tjejer hemma hos mig imorgon. Ska bli riktigt trevligt! :D Sen blir det klackarna i taket och se hur nya stället är. Woopa!! 🍸

/ Fanny


Jenna Thyren

hej! jag har en frågestund just nu och avslutar den på söndag! skulle bli jätteglad om du kunde fråga?

http://jennathyren.blogg.se/2013/november/fragestund.html#comment

förlåt om du inte gillar sådana här kommmentarer!



URL: http://jennathyren.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?