Fredag

Hej. 

Fredag och kunde varit bättre då jag är förkyld (som alla andra just nu). Varit mycket sjukt i veckor på jobbet och att jag klarat mig så här länge utan att bli förkyld för än denna vecks är bra för att vara jag. ;) Sämst imunförsvar men kanske alla vitaminer jag blivit duktig med gjort susen. :) 

Hoppas det är bättre tills imorgon iaf. Då är det nämligen makeup jobb och sen på em ska vi äta mat med Sannys mamma, bror och min fina svägerska och vän, Sandra. <3 Lite familjens tema i helgen tror jag då vi åker till mina föräldrar på söndag på mat. Gött! :D 

Ne bort förkylning och välkommen helg (snälla)!! 😃


/Fanny


Sandra

Mys middag <3.. Trots tjatet om trisslotter ;)

Svar: Hehe jävla tjat om triss! Älskar dig vännen! ❤️
Live your life!



URL:


Sandra

Älskar dig också vännen <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?