Godmorgon

Ny dag nya möjligheter! 

Sovit som en gris i natt och ville inte gå upp. Jag hade fått för mig att det bara var tisdag idag och när jag insåg att det  var onsdag, så vart jag genast lite gladare! :D 

Hann inte träna igår tyvärr. Eller hann och hann, hade lite att styra med efter jag kommit från mormor och sen var det ju fotboll ganska snart efter. 

Så ben blir idag istället och kul ska det bli. Gillar att köra ben! :) 



/Fanny



Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i Hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se



URL: http://www.hittarecept.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?