tacos-fredag

 
Måste säga att det känns bättre även om förkylningen ligger i så går det åt rätt håll. :) Hoppas halsen är helt bra imorgon för jag vill träna. Jäklar vad jag har abstinens nu efter det. Bara suger i kroppen efter att få röra på sig och svettas lite. Känslan när man går ifrån gymet och gjort ett bra pass är svårslagen. 
 
Lugn och skön fredag i soffan ikväll med min babe. Tacos och sons och ska väl snart se någon mer film. Skönt med lugna fredagar (nu hade jag inte så mycket väl dock om jag ska bli av med förkylningen) att starta helgen med. 
 
Laddar nu inför imogon då jag ska få lägga en festmakeup på fina Jess, som jag saknar att hålla på med det mer. Hojta om ni är sugna på att bli fixade för kvällen lr likande. ;P
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?