Torsdag

Hej. :)

Redan torsdag och så skönt. Helt slut i kropp och knopp. Känner mig sliten och hängig på kvällarna (antagligen av att jag har för mycket nu) och trött. Sover sådär, vaknar av sjukt mycket konstiga drömmar om nätterna. Aja nu är det snart helg. Man kan inte vara på topp jämt och allt kan inte vara otroligt bra konstant. :) Mänskligt och betyder inte att livet är dåligt för det för det är det inte! :D

Glad att jag har min älskling som får mig att slappna av emellan åt. ❤️ 

Imorgon ska jag bara vara, så är det! Soffan, film och inga måsten. Bara slappna av. Lördag sticker jag och Sandra till Sthlm över dagen och bara myser! Ska bli så skönt! :) 

Kvällen sen får jag se vad som händer. Ev blir det fira en födelsedag annars blir det lugnt. Lugnt vore skönt! :) 


/Fanny





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?