Onsdag

Godmorgon :) 

Grymt bra pass igår på gymmet. Sanny är riktigt bra pepp till att ge fullt ut och inte ge upp. :) 

Har satt mina mål och fullt beslutsam till att nå dom. Ska bli spännande och se när första delmålet ska checkas av om jag nått det. :) 

Idag ska jag prova något nytt. Har blivit meddragen på ett pass idag. Är van vid 30 minuters pass på cms, detta är en timme. Har ju precis satt igång igen med träningen så är inte direkt i topp än så detta ska bli intressant och kul. Kommer nog krypa därifrån men då har det förhoppningsvis verkligen gett något. 

Såhär står det på hemsidan om passet: 
"BODYCOMBAT Till inspirerande musik och med effektiva tekniker från karate, taekwando, kung fu, kickboxning, muay thai och tai chi utmanar du din fantasimotståndare. Vem är du? Laura Croft eller Bruce Lee? Klassen är upplagt som ett intervallträningsklass." 
 
Ska bli grymt kul! :D 

Nu har jag ätit frukost, ägg och smoothie! Bra start och nu är jag på jobbet. Trevlig dag! :) 









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?