Huvud ur fas

Haft ont i huvudet hela dagen och har än inte gett sig fast jag tagit tabletter. Nu ligger jag här i soffan och kalksvettas. Inte ok alls. Men snart sova och är säkert borta imorgon. En god natts sömn brukar göra susen! 

Missa dock standup ikväll på hamnmagsinet. Fast ärligt så gör det mig inte så mycket. ;) Slänge med Sanny lite hemmagjorda snickers till de andra som skulle mötas upp innan. Hoppas dom uppskatta det och gilla dom! 😃

Har iaf tagit mig ner till körskolan idag. Jag fixar inte det själv så nu kör jag allt där. Bokat en drös av körlektioner och risk etta samt lite teorilektioner. Så nu kan det (som alltid) inte flyta ut i sanden. Känns bra! :) Så innan jul ska jag ha det så det är bara (rent ut sagt) att tuta och köra! 🚙 

Wohoo!! ✔️







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?