Tisdag

Effektiv dag där jag både hunnit jobba, kört bil och tränat.
 
Efter jobbet hämta mamma upp mig så åkte vi ut och övningskörde. Direkt ut på vägarna.. Läskigt men kul. Bortsett från att jag spänner mig lite så gick det bra. :) Nästa vecka är första lektionen på körskolan så ville känna lite på det innan. :)
 
Åker i mormors gammla bil, risig och fallfärdig men enda vi har med manuell växel så den får funka fint och det gör det. :)
 
 
Sen bar det av till gymmet direkt för träning med Sandra. Det var inte igår! Varit semestertider och man har inte tränat lika mycket samt svårt att hitta tid tillsammans. Dock blir det inte så mycket mer träning tillsammans. Sandra ska byta gym och med all förståelse. Mot nya äventyr och är så glad för henne. Tror det kommer bli kalas på nya gymmet för henne även om jag kommer toksakna henne på hälso. ♥
 
 
Körde iaf ett bra armpass och sög verkligen ut allt vi hade. Så ska det vara. ;)
 
 
 


Sandra

Åh min underbara vän! Jag kommer sakna dig också massa men är så glad att du finns. Du förstår och peppar mig att fullfölja drömmarna. Du är bäst <3<3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?