snart är året slut..

 
Jag har varit vaken ett tag men inte tagit tag i dagen än. Men det tänker jag göra nu. :)
 
Ledig dag och idag ska jag ta tag i lite saker. Sånt man inte hunnit i all julstress. Typ städning, lite plock hemma, ett ärende på stan och byta en julklapp. Fick nämligen en kamera som jag vart så glad över men kommer byta den jag fick till en annan kamera istället. Så ska träffa mamma och byta den. :)
 
Sen lite annat som ska göras idag, typ styra lite lekar till imorgon. För lekar hör nyår till tycker jag. Förhoppningsvis blir det en uppskattad 5-kamp! ;)
 
Måste bara säga att jag tycker det är så mysigt att vi äntligen har lite snö ute och hoppas den får ligga kvar nu! Men inte längre än till februari ut sen vill jag ha vår! :)
 
Nu är det snart tid för att fundera ut nyårslöfterna... ♥
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?