Lördag

 
Lördag och njuter av egentid för fullt. Tycker det är rätt skönt ibland när Sanny drar iväg med grabbarna (som nu) att passa på att välja att vara just själv. Viktigt att få vara det ibland, iaf för mig. :)
 
Vin och annat som har med fest eller alkohol känns inte lockande alls.. Sist kände jag att det inte alls var speciellt kul och absolut inte värt det. Ofta blir söndagen förstörd för man är småseg och tycker det då är roligare att nyttja helgen bättre än i soffan.. som tex kunna träna på söndagen. ;)
 
Då uppskattar jag heldre än kväll där man ses några över mat och vin lr liknande än bara en fest i sig.. nej usch vad jag är trött på det och tycker det för det mesta är riktigt tråkigt och ovärt. 
 
Träningen som jag älskar så mycket kastas dessutom bort till hälften på att dricka alkohol.
Kanske inte för ett gals vin men nu menar jag när det blir mer en ett. 
Den tid jag lägger ner på träningen gör för intet då och det är det inte värt!
Träning är något som får mig att må bra och är något jag tycker är otroligt kul! :D
 
 
Töntar runt i en keps och myskläder hemma ikväll. ;)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?