NYTT!

 
Fick ett presentkort i julas på Så mycket bättre, en butik på öster. Nu har jag hittat min lampa som jag vill ha och som det var tänkt till. Igår köpte vi en riktigt fin taklampa till köket. Bra pris var det med så fick bara lägga till lite själv och resten gick på presentkortet. Nöjd tjej! Nu ska det bara fixas lite annat runt om in köket. ;)
 
 
 
 


Anonym

Vad tråkig din blogg har blivit :(var mkt roligare att läsa den förut

Svar: Tråkigt att du känner så. Skulle ju vara intressant att veta vad som gör den tråkig eller vad du saknar som var bättre förr? :) Den skillnad jag ser är att det är mycket träning i den men det är för det är mitt liv just nu. :) Stå för vad du tycker istället för skriv anonym. ;)
Live your life!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?