träning

 
Var ett tag sen så dax för en uppdatering angående senaste veckan.
 
Torsdags körde jag ett grymt pass med fokus på mage och rumpa. 
Fredags vart det biceps och rygg.
Lördag var magen i fokus. Ett pass där magen fick jobba ordentligt men avslutades med många skratt. ;)
Söndag är vilodag.
 
Nu är den ny veckan redan i rullning och även så träningen.
 
Måndagen var ben och mycket fokus på rumpan (såklart). Dålig sömn den natten gjorde mig trött och fick kämpa igenom passet. Men det gjordes och jag var nöjd. Fick tom en härlig träningsvärk i rumpan. ;)
 
Igår körde jag tricep, axel och bröst. Hann även med lite mage. Tyvär utan min andra hälft. Det gick bra men den där sista extra kämparglöden saknades. Men imorgon (idag vilodag) så är det som det ska igen. :D Då ska det bli fokus på mage och rumpa. Det är några muskelgrupper jag har i schema två dagar i veckan då dom är viktiga för mig. Har jag tid över efter dom andra passen lägger jag till lite sånt med.
 
Jag är inte ute efter att bli biffig eller stor utan bli mer fit och få en snygg tajt och vältränad kropp. Det är mitt mål! En kropp JAG trivs med. :D 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?