Fredag!

 
 
Mysig dag på jobbet och sista dagen denna vecka för jag tog helg redan vid strax efter ett idag. Skönt.
 
Krippa hängde på hem till mig en sväng för lite färgning av fransar och bryn samt plockning. Sen vart det gofika iform av hembakta semlor. Mums! :)
 
 
Sen drog jag och Sandra och träna.
Fokus på rygg och mage. Riktigt bra pass där vi körde intensivt med nästan inga pausar. Grymt kul med! :)
 
 
Börjar smått se lite resultat och det peppar ju en ännu mer till att nå målen! Jag är påväg men resan är lång än. Men får vara nöjd med det lilla att det ändå går så bra med tanke på att hösten körde jag nästan ingen styrka då jag var ofta sjuk så har bara kört ordentligt en kort period. 
 
Vart tillbaka till gymmet sen igen för pass två och då körde jag axlar. Ett svettigt pass det med men dock så kul såklart. :)
 
 
Nu blir det en lugn kväll hemma i soffan med babe. ♥
 
 
 
 
 
 


Sandra

<3<3



URL: http://sannndra.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?