svett

 
Igår kördes ett bra pass med fokus på ben och rumpan (såklart), viktig del! ;) Tog ut alla krafter vi hade, svetten rann och vi gick därifrån med en stil vi inte ska prata om. haha Aj men så skönt! :) Vi förvänta oss världens träningsvärk idag men båda har klarat oss rätt bra. Det enda jag börjar känna nu på kvällen är vaderna. Men imorgon kanske det är värre så ska inte roppa hej än då andra dagen brukar vara värre.
 
Riktigt glad tjej idag när jag fick ett positivt mess från Sandra idag, hon byter gym till hälso!! WOHOO var min känsla direkt. Grymt kul ska det bli att ha Sandra hos och med mig på hälso. Välkommen gumman. <3
 
Kolla gärna in Sandras blogg, HÄR! :D
 
Idag körde jag Sandra och Emma igenom bröst, axlar och triceps. Avslutade passet med ett dropset med pushdowns och det sööög i musklerna ordentligt och vi fick verkligen ta ut det sista vi hade kvar att ge. Jäklar vad vi peppa varandra genom att försvåra det för varandra, då fick vi kämpa lite extra. Bra det! ;p Tror vi alla tre tjejer gick därifrån utan att knappt kunna använda armarna HA! ;)
 
Imorgon är det vilodag och då ska jag och Sanny passa på att ta tag i en del hemma. Tvätt, städ och andra måsten som finns på listan. Behövliga ting ibland. :)
 
 
(pushdowns)
 
 


Sandra

Tack <3..
Ja du suger i armarna kan jag LOVA att det gör.. Vissa rörelser är ju ren smärta. Men så härligt :D



URL: http://sannndra.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?