Torsdag


Skönt att det är en liten kortvecka att starta med efter alla julledigheter. Måste säga att det går bättre att sluta med "giftet" än jag trott, skönt. Självklart finns suget där och hade en liten jobbig svacka igår på dagen då jag var tung i huvudet men framåt em vart det bättre så det går, allt går! Får erkänna mig lite stolt över mig själv att jag ändå fixar det bättre än förväntat. :)
 
Nu är alla rutiner igång igen och med det får även träningen lite rutin. Igår körde jag en riktigt bra pass för benen och rumpan fick jobba ordentligt. Några nya övningar vart det med och ombyte förnöjer och gynnar musklerna. Idag är det rygg och biceps som står på schemat och ska nog köra lite mage med. Ikväll tänkte jag bo på gymmet, skulle kunna göra det hela tiden känns det som just nu. Fått en bra start efter jul nu med träningen, känns skönt och kul. :)
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?