Glad!!

Fått bra besked idag när jag var hos läkaren som verkligen gjorde min dag! 😃 Glad tjej! Äntligen säger jag bara!! ❤️ 

Idag har jag även slipat upp vårt köksbord så nu är det bara ny färg som ska dit och förhoppningsvis blir det som nytt igen. Kan bara bli bättre om man jämför med innan. ;) 

Sen är det dax för slipning av kökssoffan och ny färg på den. Nytt tyg och kuddar ska dit med. Sen ska jag få dit nya stolar med så är jag nöjd. Tycker det är så kul att pyssla och fixa på alla sätt. 😃

Efter det drog vi till Marcus för sol och BAD. Något jag verkligen längtat efter. Nu är det semester på riktigt. Hihi 

Träning med Sandra på hälso efter det. Ben idag och det gick bra. Men galet varmt på gymet så svetten rann rejält. Fast skönt på något sätt med. 😊 

Bra dag och hunnit med en del. 👍




/Fanny 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?