helg!

 
Tänk om helgen vore lite längre så man hinner med mer. Jag njuter iaf av att vara ledig. 
 
Igår tog jag och Sandra en tripp till Linköping. Ikea och lite shopping på schemat. En kul dag med många skratt och lagom shopping. Lite smått och gott på ikea och Två träningsbyxor samt två linnen vart det. Inga massor men den som spar han har. ;) Länge sen jag skratta så mycket. Kul och behövligt! :D
 
Kvällen vart lugn. Inga planer hade jag så vart en lugn kväll hemma med Sanny. Uppskattar ju dom rätt mycket måste jag säga. :)
 
Idag blir det träffa Madde. Inte ofta vi hittar tid som båda kan så alltid lika roligt när vi hittar tiden. En mysig fika på stan och massa uppdate om våra liv. :)
 
Träning står (såklart) på schemat idag med och det ser jag fram emot. Mage blir det idag och tänkte köra lite cardio med. 
 
Min och Sandras shopping på Ikea. 
 
 
Dagens fångst på Ikea. höhö Kan nog varit det fulaste jag sett. ;) En kudde som en fisk. :S
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?