Helg

Kanske dags att uppdatera lite. Tvekar fram och tillbaka om jag ska lägga ner bloggen då jag inte är så aktiv. Önska jag var mer aktiv men tiden försvinner. Men ger det en chans till. Kan inte riktigt lägga ner den. :)
 
Har haft en grym vecka som börja med "Halv åtta hos mig" hemma hos mig. Jag bjöd på Thai och verkade uppskattat. Kände mig nöjd iaf och det jag prova kommer jag absolut göra igen. :)
 
Efter jobbet i tisdags övningskörde jag. Ja nu måste jag fasiken ta det där körkortet. Jag är laddad och det känns bra. :) Syrran och mamma ställer upp och hjälper mig så är galet tacksam för det. :)
 
I onsdags fick jag äntligen träffa mig Ida och lilla Saga. Som jag längtat! Världens sötaste tjej. Jag är kär! <3
 
Torsdags var den enda dagen denna vecka som var oplanerad så spontantripp på stan blev det. Skönt med såna dagar med, ingen stress och göra som jag vill. ;)
 
I fredags fick jag träffa en annan fin pingla, Sandra! Fika på stan och även en sväng på stan. Mysigt det där med att få ha sin vän, svägerska och framtida faster till mina barn i ett. En vän jag känt i många år och som alltid funnits där i vått och torrt. Grym vän med andra ord! <3
 
Känns som en bra vecka! :D
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?