Godmorgon

Jag har varit vaken en stund. Kunde inte sova så länge då jag gav upp pga hostan. Sovit sådär inatt. Hostat så mycket att halsen kändes helt trasig och kunde knappt svälja. Men hade min mamma inte varit så snäll och kommit och lämnat hostmedicin till mig igår kväll så hade jag förmodligen sovit ännu sämre. Så ska väl inte klaga egentligen. :) Mammor är bra och dom kommer alltid vara där hur gammal man än blir! ;)❤️ 

Nu försöker jag få i mig lite te för lätta lite. Varm dryck kam vara det bästa när man är sjuk. 

Ne nu måste jag bli frisk! Kändes ju bättre igår fm men sen kom hostan från h******t! Men från det ljusa så kan det bara bli bättre nu. Imorgon är mitt mål att jobba så försvinn ur min kropp NU! Lite förkylning är ingen fara men denna hosta tar döden på mig. :( 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?