Hårfärg

Måste säga att jag inte ångrat mig en sekund att jag våga färga håret mörkt från ljust. Trivs verkligen! Men ibland saknar jag faktiskt det ljusa och visst är jag sugen ibland på att bli blond igen. Men absolut inte så ljus som jag var utan mörkare i färgen. :)

Något liknade det här ungefär. 




Vi får se hur jag gör men jag har ingen brådska till förändring. 😊 

Nu vill jag bara att mitt hår ska börja växa och bli "helt" igen efter alla förlängningar. Dock kommer jag nog inte få längd på håret då alla frisörer sagt att mitt hår är för dåligt och där av inte blir långt. Anledningen till jag förlängt håret så mycket. Men jag ska vara utan nu som sagt och kanske får igen lite fyllnad iaf i mitt redan så tunna hår som är just nu ännu tunnare. 

Mörk/ljusare.. ?! 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?