Kör bara!

Jobbet har gått i ett. Sen iväg och köra. Vi körde rätt långt idag och tyvärr i den lite sämre bilen men det funkar. All träning är bra. :) Skapligt trött i huvudet efter det men som sagt bara träna och öva så ska jag nog nå mitt mål mot ett körkort. Otroligt tacksam för min familj som ställer upp för mig och hjälper mig. :) 

Nu har jag slängt i mig mat och duschat. Redo för sängen typ. Men dagen är inte slut än. Färgning av fransar först. Vad gör man inte för kommande bruden när hon har ont om tid och detta var enda tiden som passa. :) Man vill ju göra det några dagar innan så den lilla färg som sätter sig i huden hinner försvinna. Blir bra det här. Kul att få vara en del av en av en persons viktigaste dag i livet, då hon blir fru. :) 


Promenix förut idag till mormor för hämta bilen och möta mamma. Skulle kört vår egentligen men babe försov sig så var tvungen att ta bilen så då får man ändra planerna. :) 

/Fanny





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?