Söndag

En lugn och skön lördag fick det bli för oss. 
 
En liten tur på stan och sen blev vi bjudna på middag hos svärmor. Inte dumt alls. :) Resten av kvällen spendera vi i soffan. Inte många knop denna lördag. Men skönt och så behövligt.
 
Söndagen vakna vi upp utvilade och glada. Tog en sen frukost utan stress.
Fick äntligen lite tid till träning med. Rygg och axlar fick jobba så det sved när man gick därifrån. Så som det ska vara. :) Saknar mina vanliga träningsrutiner men bara gilla läget. Inte långt kvar tills körkortet är klart och då kan jag gå tillbaka till mina vanliga rutiner. Som jag längtar! :)
 
 
 
Skogen fick sig ett besök med. Skogen kan vara den fridfullaste plats som finns. Där trivs jag. :) Kom hem med en full korg av både kantareller och trattisar. :)
 
 
 
 


Jess

När du väl har det där körkortet kommer det va så jävla värt!!
Så kämpa på gumman!



URL: http://www.halfmysize.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?