Tröttmåndag

Hej! =)
 
Hoppas jag för allt i världen att det inte är för jag håller på att bli sjuk. Nysser i mängder. Nyss varit sjuk för några veckor sen så det vill jag inte bli igen. Barnen är väldigt förkylda på jobbet och hostar och nyser på en konstant och näsorna snyts ofta. Riktig sjuktid just nu. Men snälla underbara barn, smitta mig inte! :( 
 
vägra.
 
Lång dag men bra dag på jobbet. :) Haft stängningsdag och varit en lärorik dag. Dock är min dag inte slut... Snart ner till körskolan för lyssna på teori till halv nio ikväll. Fyra måndagar nu som jag kör det. Bra omväxling till  läsandet och jag tycker ofta man lär sig mer av att lyssna. Så det blir nog kanon, för mig iaf! :) 
 
Kommer stupa i säng sen men förhoppningsvis vaknar utvilad imorgon.
Imorgon ska jag inte vara trött och nysningarna ska ha försvunnit. PUNKT! •
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?