Uppdate!

Hej! :)
 
Lite dålig uppdatering här men är för jag ligger hemma och är sjuk. :( Men får väl ta den smällen, var nog i januari jag va hemma sist så hållt mig frisk rätt bra ändå tycker jag. :)
 
Nu händer det inte så mycket men helgen var riktigt grym! 
Börja med födelsdagsfirande med familjen hemma hos oss. Fast lite började jag redan på jobbet då jag bjöd på fikabröd. Sen när jag öppna mitt skåp på morgonen låg ett stort fint paket där till mig från Krippa. Vilken sötnöt, tack bästa du! <3 Hade gjort en smörgåstårta till kvällen som vi smaska på. Kan vara bland det godaste jag vet, om man gör den som jag vill. ;)
 
 
Fick fina presenter som en uppsättning assisseter av serien jag börja spara på i julas då jag fick full uppsättning tallrikar. Min tidiagre är jag så trött på så bestämde mig för byta. Fick även ett par frukostskålar. Så nu är det inte så mycket kvar att komplitera med. :)
 
 
Fick även en jätte snygg väska till hösten av syrran.
Den vart jag riktigt nöjd med och kommer användas flitigt! :D
 
Sannys pressent har jag inte fått än, spännande! Han har tydligen beställt något som inte dykt upp i tid. Hoppas det kommer idag för jag är nyyyyfiken!! ;P
 
___________________________________________
 
Lördag morgon och vi drar till Stockholm. Efter att kört runt i sthlm ett tag för hitta till stället vi ska köra ribbåt på inser vi snabbt att vi hittat det men det är inte det som är problemet, allt är avstängt! Var demostrationer i sthlm så det va rätt kört att komma fram på vissa ställen. Men det löste sig och vi htta perkering rätt nära iaf men kortare promenad. Men vi var i god tid så han med att strosa ett tag. Vart inte mycket shopping, dels hitta jag inte mycket och dels var jag inte shoppingsugen kors i taket. Sån där dag när allt är nja så vart inte mer än en topp och den va jag nöjd med. :)
 
Mot ribbåten!
 
Pga alla avspärrningar så fick dom hämta upp oss en bit ifrånn deras brygga. Man kom nämligen inte ner på den så fick åka båt till bryggan för hoppa i "snygga" overaller och flytvästar. Skyddsglasögon fick man med. Var en jätte trevlig upplevelse och kul när dom gasa på och svängde riktigt skarpt i kurvorna. Man fick även se våran vackra skärgård. Kul upplevelse måste jag säga! :D
 
 
Stanna på vägen hem sen på Ikea och kom inte hem med så mycket därifrån heller. Men lampan jag velat ha vart det och är alltid ett extra plus när även Sanny gilla den. ;P Två små ljus med urgod lukt fick oxå följa med. Sen vart det inget mer men lika nöjd för det. :)
 
 
 
Sen vart det stupa i soffan för mig, dumma hals som gjorde ont hela dagen och sluta med att jag vart sjuk. Men är på bättring  men blir hemma imorgon med då jag än har lite feber i kroppen och så räknar med jobb på torsdag. Bara febern går ner är det lugnt, för lite förkylning kan man jobba med. :)
 
 
 
 
 


Susanna Maria J

Jobbigt att vara sjuk. Krya på dig fining :)

Svar: Tack ❤️
Live your life!



URL: http://oslofru.com/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?