2015-02-10

Hej
 
I lördags kväll efter en heldag av plugg så tog jag ett glas vin med Jess samt några till här hemma. Som vanligt var det trevligare hemma och utgången kunde man varit utan. Men nu har jag gjort mitt för ett tag igen. ;) 

 

Sen har jag pluggat och åter pluggat. Sliter som ett djur med denna teori. Tänk om man var född pluggmänniska haha men tyvärr är inte fallet så. Spec inte sånt som man är tvungen till att läsa (men vem är det). Vill bara ha det där kortet nu och jag vet att allt slit kommer vara värt det sen. Jag har körlektion idag och imorgon och hoppas det går bra. Gamla och nya läraren lär ut lite olka sätt att köra så får tänka om nu mot innan, men denna lärare är bättre helt klart! Har lagt så mycket tid på teorin för komma ifatt det som min gamla lärareen missat att jag fått lägga mindre tid på själva körningen. Men där har jag ju kommit längre. Nu när jag är ifatt med teorin och kan börja växla mer. Var tvungen att klarat av vissa små delprov på elevcentralen tills idag och det har jag nu klarat. SKÖNT!
 
Nästa vecka är det halkan! ;)
 
/Fanny
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?