Fredag

Dålig uppdatering denna vecka men ibland räcker inte tiden till. 

Sammanfattning av veckan: 
⚫️Tisdag: Syrran och jag styrde mat och fika med familjen hemma hos Frida.  Frida fixa paj och sallad, jag fixa baket. Bröd och semlor. En mysig kväll. :)
⚫️Onsdag: Sluta tidigt och plugga hela em och när ögonen gick i kors drog jag och träna. Inte igår så var grymt kul! Sanny tog några bilder, kul att lite finns kvar trots mindre träning på senare. 
⚫️Torsdag: Pw i en timme med Sandra direkt efter jobbet. Sen lite plugg innan jag landa i soffan. 

⚫️Fredag: Inne på idag och starta med jobb. Börja dock med en dåligt humör. Ni vet när man känner sig allmänt känslig. Vände rätt fort (skönt!) och vart en dag av många skratt! :D 

Ikväll kommer Sandra och Sebbe över för lite god mat. En lugn och skön kväll i bra sällskap helt enkelt. :) 

Annars bjuder helgen på plugg, firande av moster och bara ta det lugnt. :) Skönt att inte vara fullbokad.


Bilder från i tisdags. 

Träningen i onsdags. 

Jag idag. :)

Trevlig kväll. 
/Fanny







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?