Godmorgon

Så var fredagen här och det känns inte fel alls! :) Sks snart iväg till jobbet men tänkte först slänga in ett snabbt inlägg här. 

Efter jobbet så bär det direkt iväg på aw med kära kollegor. Vi börjar hemma hos en kollega för att ta ett glas tillsammans. Vi har lite cava som vi fick när en kollega sluta hos oss. Dock är jag inte så förtjust i det så jag tror jag hoppar det glaset så får dom andra skåla istället. ;) Sen bär det av till bowlingen. Det var nog några år sen jag bowla så det ska bli spännande hur det går haha men det ska även bli kul såklart! :) 

Sen åker vi vidare till öster för god mat tillsammans. 

Blir säkert en trevlig kväll och vi brukar kunna ha rätt roligt tillsammans på våra aw. ;) Säkert blir det helkväll för vissa men jag tänkte nog gå hem efter vi ätit. Tänkte ta vara på morgondagen för att plugga och vill vara klar i huvudet då och inte trött och seg. ;) Sanny ska jobba och där av vill jag verkligen passa på att plugga som mest imorgon eftersom jag pluggar bättre när jag är själv. :) 

Nog om det mindre intressanta pluggandet. ;) 

Trevlig fredag. 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?