Hår

Tjejers allas i-landsproblem är väl håret. Likaså mitt. Min plan är att bli ljusare och envis (för) som jag är så ska jag göra allt själv. Kul att experimentera och när jag kommer på att jag ska göra något ska det ske nu. På gott och ont. ;) 

Första uppljusningen vart bra. Nu tänkte jag att det var dax för en ny när jag låtit det vilat några veckor. Sagt och gjort slingor i. 

Skit! Randigt och orange/gult. PANIK! Men samtidigt skrattar jag så jag dör åt det haha. Ibland är det som sagt inte bra att vara "kan själv". ;) Sandra och jag skratta rejält åt det först. Lite bättre vart de sen när jag fick lite volym i det eller så gilla jag bara läget. Första tanken var boka frisör tid. Men efter positiva ord från Krippa och Sanny om att så farligt som jag kände var det inte. 

Och jag vet ju att har man haft rött så blir det gul/orange i processen och inget man kam göra så mycket åt. Sett att även hos frisören blir det ett mellanläge när det blir så men lite jämnar i färgen kanske. ;) 

Så med det låter jag det va nu och får stå ut med detta! Allt för att håret ska får vila lite innan jag fortsätter min resa till ljusare hår igen. Dock fortsätter den hos frisören nästa gång. ;) 

Jag har inte tänkt att bli så ljus som innan utan mer mörkblond. :) 

En jäkla novell om hår! Haha 


Svårt att fånga på bild och ljusare under än över. Bara stå ut och ta skämselkudden fram, för fint är det inte!  Haha! Förhoppningsvis blir det bra sen. Jäkla process att bli ljus! ;/ 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?