Läskigt

 
I tisdags när jag skulle gå till körskolan så var jag lite tidig så gick in på ur och penn på vägen för att fördriva lite tid. När jag stod och titta ställde sig en man rätt nära och ni vet när man får den där känslan av att nån iakttar en väldigt. Med en liten obehaglig känsla i kroppen gick jag därifrån. När jag vände mig om på vägen ut såg jag att han fortfarande tittade. Tänkte inte mer på det och gick raka vägen till körskolan. Hinner nästan bara komma in på körskolan och uppmärksammar att någon kommer in efter mig och ställer sig nära brevid mig. Samma man! Han följde efter mig från affären in till körskolan. Han började ställa konstiga frågor. Jag hänvisade till reseptionen och då vände han fort och gick därifrån. Han kändes så felplacerad och obehaglig!
 
Efter kollade man så väska var stäng och allt låg kvar i fickorna. Man vet ju aldrig!
 
Efteråt kom jag på att det ev var samma man som stod på toaletten jag råka gå in på. Alltså vid Sandys och skulle bara gå in på toaletten där innan och snyta näsan. Öppnar dören och ni vet när man får vända fort för någon glömt låsa. Vet att när jag vände från toaletten att jag tänkte på att det var så konstigt att han inte låste fort efter jag räkat öppna. Som en normal människa skulle göra om man glömt låsa. Såg inte hur manen såg ut då han stod med ryggenn till men mins att han hade mörka kläder, precis som han på ur och penn. 
Vet inte om det var samma man men allt var ändå lite små konstigt.
 
Usch! 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?