Mitt i veckan

Då var vi mitt i veckan och denna vecka har man nästan fått lite försmak på våren. Lite mildare, SOL och fågelkvitter. Då mår man bra! :D 

Hunnit med massa plugg och två körlektioner redan. Idag tog jag en dags paus från plugget men imorgon kör vi igen. :) 

Men just nu saknar jag träningen enormt. Men så är det ibland, man får tyvärr prioritera. Tråkigt men sant. ;( Körkortet tar jag en gång i livet och träningen har jag kvar! Men inte konstigt att man saknar något som tagit stor del av sin tid och som man mår bra av. Men som sagt, jag hinner! Hela livet framför sig och kanske nyttigt att "pausa" lite i träningen ibland. 

Ikväll bjöd jag Sanny på pulled pork tacos. Har ni inte ätit det så gör det! Så gott!! 😍 Var syrran som inspirera mig till det. Dock gjorde vi snabbvarianten och inte lika gott som den man gör helt själv.  Men otroligt gott ändå! 😊👍 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?